

De wereld beter maken door betere pijnbehandelingen
Pijn is een ernstige kwestie: onderzoek toont aan dat wereldwijd meer dan 1.5 miljard mensen last hebben van langdurige pijn¹. Meer dan 21% van hen ervaart deze pijn zelfs al meer dan 20 jaar.² Een goede behandeling voor pijn is niet voor iedereen beschikbaar. Als specialist op dit gebied, willen wij dit probleem aanpakken.
1 Global Industry Analysts, Inc. (2011) Global Pain Management Market to Reach US$60 Billion by 2015, According to a New Report by Global Industry Analysts, Inc. [Online] Available from: http://www.prweb.com/pdfdownload/8052240.pdf [Accessed 14 April 2018].
2 Langley P.C.: The prevalence, correlates and treatment of pain in the European Union. CMRO. 2011;463-480
“Stel je voor dat je een leven leidt waarin je elke dag bij alles dat je aanraakt, of dat jou aanraakt, waarbij elk geluid dat je hoort, van een auto die passeert tot een spelend kind, pijn ervaart. Wij zullen geen middel onbeproefd laten om deze patiënten te helpen.”
Toonaangevend in innovatie
In ons streven naar een wereld zonder pijn, investeren we fors in innovatie. We zoeken naar nieuwe, slimme oplossingen en behandelingen zoals medicijnen en technologieën (medische hulpmiddelen), die daadwerkelijk levens kunnen verbeteren.
“Als wereldwijde marktleider op het gebied van pijnmanagement, zoeken we naar strategische samenwerkingsverbanden op het gebied van research & ontwikkeling om te kunnen zorgen voor innovatieve oplossingen voor patiënten met indicaties met grote onvervulde medische behoeften. Innovatie is onze kern, en als volledig geïntegreerd farmaceutisch bedrijf, kunnen we ondersteuning in de gehele keten bieden, van de ontwikkeling van medicijnen tot commercialisering.”
Meer over ons


Leiderschap

Huidige projecten

Werken bij ons
Samenwerken aan innovatie
Wij hechten veel waarde aan samenwerken. We bundelen alle benodigde kennis om vernieuwende pijnbehandelingen te ontwikkelen. Ook zijn we actief op zoek naar externe partners en bedrijven om onze onderneming en productaanbod te versterken.

Sociale verantwoordelijkheid

Wereldwijd
